Amni Safiyyah 10 bulan

Image
Assalamualaikum semua, Ada ke lagi pembaca blog ni.. Lama dah tak mengarang.. Mood ke laut dalam.. Tapi sayang sangat banyak cerita-cerita best tak dapat di simpan untuk tatapan memori.. Dah le aku ni pelupa.. Sayang kalau tak abadikan kat sini.. Ok.. Nak start cerita pasal anak dara ku seorang tu.. Bulan 1 lepas, dah 10 bulan dah dia.. Ya ALLAH... Cepatnya masa berlalu.. tak terkejar rasanya.. Anak-anak pun rasa macam cepat je membesar..  Achievement Amni sekarang ni, dah pandai merangkak.. Yayyy!! So, sekarang takleh pakaikan dia skirt.. kesian susah nak merangkak, asyik tersangkut je.. Naik tangga pun dah lepas.. Advance betul budak ni.. Mulut tu memang potpetpotpet je lahhh.. First word dia nak tau ape.. 'Abang''.. Hahaha.. Bukannya mami ke dedi ke.. Tapi Abang.. aduyaiiii.. Tapi dia panggil cengini lah 'Abaaaa'... 'Äbaaaaa'.. Comel sangat! Mami pun dah ada bunyik sikit.. Sekarang 'Ma.. 'Ma.. Kadang-kadang 'Amaaaa.. amaaaa pu

PLAY-DOH - Shape & Learn dari Santai Ben Ashaari

Sumber
Pagi ni aku baca kat blog Encik Ben Ashaari pasal Play-Doh baru ni.. Syoknya!! Anak aku kalau nampak play doh ni memang dia histeria.. Boleh main dari pagi sampai ke petang! Hehehe.. Tapi aku tak pernah belikan sebab makcik dia ada belikan untuk dia.. Tapi bila balik rumah mak mertua, baru la anak aku dapat main mendalah Play-Doh ni.. Kesian anak aku.. Maknya nak membeli asyik tak sempat je.. 

Bila baca post Ben ni, dia kata nak bagi satu free kepada sesiapa yang kongsikan artikel ni, PLAY-DOH, bermain sambil belajar!, haruslah aku coba.. Mana tau ada rezeki.. Hehehe.. Lagi-lagi Play-Doh ni mengajar anak kita sambil bermain.. Tak ke syiokkk.. Sangat sesuai lah untuk anak aku 2 ketul tu yang kalau aku nak ajar flash card satu saat je dia boleh fokus.. Hahaha..

So, kepada sesiapa yang ada terbaca blog aku ni, boleh lah try.. Kot-kot ada rezeki.. Persaingan sihat gituuu... 'Meh.. Meh..' (Ammar selalu cakap camni kalau dia nak barang dari kita.. hehe)..

Ok, bye.. Good Luck!!


Comments

Popular posts from this blog

TeratakKecil : Rumput Mutiara (Pearl Grass), Sungai Buloh

First check up @ Putra Medical Centre Sg Buloh (PMC)

KPMC, Puchong